آینه و کنسول عروس
نوشته شده توسط : athna

آینه و کنسول عروس یکی از شیک ترین و بهترین انتخاب ها جهت تکمیل جهیزیه است و یک دکوراسیون زیبا و مجلل را برای شما در بر خواهد داشت. مجموعه پاینو بهترین تولید وسایل چوبی است که با کیفیت ترین آینه و کنسول عروس را برای شما با بهترین قیمت تولید می‌کند. 

 

میز کنسول چیست؟

میز کنسول شبیه به میز آرایش یا دراور است که طراحی و ساخت شیک و مجلل تری دارد. پس با استفاده از یک میز کنسول شیک و زیبا می توانید به راحتی خانه خود را تزئین کنید. در گذشته از میزهای کنسول برای نگهداری اسناد و مواد ارزشمند استفاده می شد. بنابراین این میز می تواند به عنوان مکانی جهت نگهداری اشیا با ارزش باشد. به عنوان مثال برخی از افراد اوراق خانه، شناسنامه یا مدارک ارزشمند خود را در کشوهای دربسته این میز کنسول های تزئینی نگهداری می کنند. میز کنسول این روزها برای اهداف زیادی استفاده می شود. قرار دادن قابلمه و تابه در اتاق نشیمن، نگهداری سوغاتی های قدیمی و گاهی میزهای کنسول فقط برای دکوراسیون مجلل استفاده می شود. می توانید بسته به محیطی که می خواهید طراحی کنید میز کنسول متفاوتی ایجاد و استفاده کنید. این روزها، این سبک از میزها به اشکال مختلفی عرضه می شود. برخی از آنها بدون کشو و فقط با یک آینه شیک برای تزیین راهرو استفاده می شوند. پاینو مدرن ترین و جدیدترین آینه کنسول را تولید می‌کند، تنها کافیست به سایت پاینو مراجعه کنید و از تمامی مدل ها به همراه قیمت دیدن فرمایید.

 

 

 

قیمت آینه و کنسول عروس

اگر قصد خرید آینه و کنسول عروس را دارید، ابتدا سبک مورد علاقه خود را انتخاب کنید زیرا جهیزیه شما عنصر اصلی تشکیل دهنده خانه شما است و قرار است سالیان سال برای شما باقی بماند. آینه و کنسول زیبایی خاصی به منزل شما هدیه می‌دهد پس در انتخاب آن خلاقیت و حساسیت به خرج دهید و حتما باکیفیت ترین نوع چوب را برای ساخت آن انتخاب کنید. همچنین شما می‌توانید  قیمت آینه و کنسول را در سایت پاینو مشاهده کنید و یا طی یک تماس تلفنی با پاینو از مشاوره رایگان بهره مند شوید و از خرید خود لذت ببرید.

 

 

 

شماره تماس: 02165466039

آدرس: 

 فروشگاه اول: شهریار، میدان فرمانداری

فروشگاه دوم: اندیشه، ابتدای خیابان ۱۲ غربی

فروشگاه سوم: عظیمیه، ۴۵ متری کاج







:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: